Krovinių transportavimas iš vieno taško į kitą – tai daug sveikatos ir kantrybės reikalaujantis darbas, kurį atsidavę dirba žmonės, vairuojantys dideles priekabas, sunkvežimius ir fūras. Kaip atrodo vilkiko (fūros) vairuotojo, fūristokelionė?
Pasiruošimas kelionei
Pirmiausia tam, kad transportavimas būtų padarytas kokybiškai, vilkiko vairuotojas paprastai atitinkamai pasiruošia kelionei. Jam yra svarbu, kad viskas būtų paruošta, jis iš anksto pasitikrina visus popierius, dokumentus. Pasirašo ir sutvarko viską, ką būtina pasirašyti ne krovinio išdavimo dieną. Dažnai tolimųjų reisų vairuotojai apsidraudžia didesniu draudimu, taip pat kelionių draudimu ir draudimais, galiojančiais užsienyje. Tai būtina, kadangi nežinai, ką kelionėje patirsi. Taip pat vairuotojai stengiasi prisižiūrėti sveikatos ir prieš kelionę visada pasportuoja, stengiasi susitvarkyti mitybą. Aišku, ne visi. Dažniausiai įsidedama kažkiek maisto kelionei, tačiau nebūtinai tai būna labai dideli maisto kiekiai – gali būti ir nedaug jo.
Krovinio paėmimas
Tikrasis transportavimas prasideda vos paėmus krovinį. Taigi, pirmasis taškas kelionės rytą ar naktį yra sandėlys, kur išduodama siunta. Jeigu vykstama su daliniais kroviniais, tai kartais siuntas gali tekti surinkti net iš kelių sandėlių ir tiekėjų. Paėmus siuntą pasirašomi popieriai, kur tenka prisiimti atsakomybę už siuntą, o taip pat ir už tai, kad viskas įvyktų laiku. Laikas – labai svarbus dalykas kelionėje.
Kelionė
Priklausomai nuo to, į kur važiuojama, kelionė gali trukti nuo vienos iki šešių dienų. Per tiek laiko spėji ir tolimiausią Europos kraštą pasiekti. Kelionės metu iš pradžių vairuotojai valgo tai, ką įsidėjo, o vėliau jau perka, ką pataiko pirkti. Dažnai važiuojantys tais pačiais maršrutais stoja tose pačiose degalinėse bei užkandinėse. Metai iš metų ten pat dirbantys kartais užkandinėse sutinka tuos pačius vairuotojus. Taip atsiranda ir tam tikri draugai kelyje. Tiesa, ilgai plepėti ir ilsėtis nevalia – reikia gabenti siuntinį toliau. Tais atvejais, kai reikalingas itin skubus važiavimas, tuomet važiuoja du fūristai, kurie vairuoja pakaitomis, kol kitas miega. Liūdnoka – nes jie tik susisveikina, visą kelią būna tarsi vieni ir atskirai. Pridavimas, krovinio paėmimas – paskutinė dalis.
šalavijų sėklos
Laikas labai svarbus kelionėje, tačiau priklauso dar ir kokius krovinius veža. Jei tai kokios sėklos ar daiktai, kurie gali šiek tiek ilgiau pastovėti, tai krovinio vėlavimas nebus toks baisus dalykas, kaip vežant vaisius ar kitus greitai gendančius produktus.
transporto įmonė
Pakankamai sunkus tiek fiziškai, tiek emociškai yra fūristų darbas. Atrodo lengva vairuoti, bet kai ištisai vairuoji po skirtingas šalis, o jei dar be miego.. Ir trikdžių pasitaiko, na, bet viskas ištveriama.